Tuesday, January 16, 2007

fel vs rätt

I lördags efter Riche var jag på White Room. Det var jätteskumt. Överallt var det små och stora brats och tjejer som var mycket bruna. Antingen hade de mycket brunkräm eller så var de så bruna på riktigt. I dont know.

Jag gled efter Stor braten himself och Elgiganten. Efter en ganska liten stund så bangade den fjärde i vårt sällskap. Min gamla homie från förr. Plötsligt var jag ensam med de här två som var i sitt eget revir. Jag kände mig malplacé. Jag ville också dra.

Mango blev arg och menade att han kom till Riche för min skull. Han bröt sig ur sitt vanemönster och favoställe för min skull men jag kunde inte göra samma sak för honom. Sånt där blir så jobbigt när man inte känner sig rätt. När man känner sig blek jämfört med alla bruna.

Jag var svag och drog.

Mango blev arg.

No comments: