Monday, January 22, 2007

Nya prövningar

Morr har haft en finemang helg som vanligt. Mina intervjuer i fredags gick bra. En hoppas jag lite extra på. Men så fort jag säger så så blir det ändå inte som jag vill så jag ska inte säga nåt. Inget alls faktiskt. Knäpptyst. Glöm att jag nämde det överhuvudtaget.

På fredagskvällen var jag med Tette och Gurkan på Lilla Capri. När vi väl skulle betala hittade jag inte min plånbok. Jag rev upp halva världen och kom fram till att någon måste ha stulit den där inne på resturangen. Jag satt och gjorde smala och misstänksamma ögon åt allt och alla. Jag spärrade mitt kort osv. Efter två dagars ältande över att någon kunde ha varit så fräck och snott min plånbok hittade jag den igår i en annan väska. Ooops! Fredagskvällen fortsatte iallafall på AG och Riche.

På lördagskvällen firade vi Maria som fyllde år. Efter det trotsade vi snöstormen och begav vi oss så klart till Riche.

Söndagen var slapp och mysig. Vi frullade hemma hos H med Tette, A och AM. Vi var hundvakt. Så vi gick promenad, hyrde film och lagade middag.

Idag är det vardag igen.

buhu.

2 comments:

Anonymous said...

Hmmpf!! Gurkan... me not likey!
well Morran då får väl jag döpa om dig till "fru.kost"... he he he

Kram // Janice

Stora Morran said...

Gurkan, Gurkan, Gurkan jag kan inte sluta. Det är bara så kul! jag får varva dina två nicknames! puss