Friday, January 05, 2007

Ihop?

Man är inte ihop bara för att man ringer fem gånger om dagen och säger "puss" när man lägger på va?

Bra!

För jag är sjukt rädd för att bli ihop med någon. Sånt där aktar jag mig för.

Men han är så snäll och fin. Han är nog vad jag behöver just nu. Någon som säger snälla saker till en. Någon som masserar ens axlar. Någon som kommer med frukost på sängen och lagar fina middagar till mig. Någon som är rolig och glad. Någon som kan väcka en mitt i natten med ett sms som säger att jag är bra.

I like that! I like him!

Men vi är inte ihop!

11 comments:

Anonymous said...

Ledsen att behöva säga det Morran men ni är nog ihop.. :) Men han verkar ju underbar så varför inte... Go for it!

Stora Morran said...

Nej det är vi inte. Vi pratar om det ibland och då lägger han armen om mig och säger "det där ordnar sig nog ska du se..."

Jag är rädd för förhållandegrejen. Att vara låst vid någon. Att ha obligationer till någon. Att vara kär och beroende av någon. Not there yet!

Blancaflor said...

"Det här ordnar sig nog ska du se.." He's a keeper!

Om han dessutom talar norrländska eller dalmal skulle det vara mer än perfekt.

Grattis!

Blame it on the stones said...

hihi! låter i alla fall som om ni är på god väg! jag som trodde det skulle bli en fet singelvår!

Blygisens betraktelser said...

Men hur träfades ni? Fanns han där i periferin hela tiden? Jag kanske måste bläddra bakåt bland dina inlägg, ja.
Självkart skall du njuta av det du har nu; en person som månar om dig. Vilken lyx!

Stora Morran said...

Blanca: hm men man måste vara kär oxå...

Stones: Jag har inte övergivit mitt rätta jag än. Jag ska vara med. Vi har redan börjat planera singelsemestern.

Blyger:Genom bekantas bekanta. Jag har bara känt honom i 6 veckor kanske. Men vi har umgåtts i 4 kanske. Han är bra för mich!

Anonymous said...

Nog fan är ni ihop, vart har du tagit vägen?

Stora Morran said...

Anonym: Nej vi är inte ihop. Och jag har inte försvunnit någonstans. Jag är här. Det är du som inte hör av dig!

Anonymous said...

Det är fastlagt att man är ihop när man flyttar dit sin dator, så har du inte gjort det så är det liksom grönt

Stora Morran said...

Mr: Shit vad skönt för den är inte där än.

henover said...

Vad roligt att läsa. Man ska ha det man behöver.

Klart ni inte är ihop. Det är ju en helt befängd tanke ;)