Tuesday, January 30, 2007

Saltön

Jag kan inte förstå varför serien Saltön är så populär. Vad är det alla ser i denna kassa produktion. Igår kväll försökte jag verkligen att gilla den men jag blev bara irriterad. Skådespelarna spelar så taffligt. Den absolut värsta är hon den tjocka som jobba på café och tidigare var ihop med Thomas von Brömsen. Hon spelar så attans övertydligt, ungefär som ett barn. I jämfört med det här framstår Rederiet och Tre Kronor som värsta Dramaten uppsättningarna.



Snart hoppas jag verkligen att bubblan spricker och sveriges befolkning tar sitt förnuft till fånga och inser att ni sitter och tittar på ren och skär smörja.

3 comments:

Anonymous said...

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Gav den en ny chans igår, men aldrig mer!!!

odenplan.nu said...

Morr!

Jag fattar inte heller grejen!!! Försökte också igår efter att ha gått på boosten som föregått seriestarten men det är ju, precis som du skriver, så taffligt så att man dör.

Till råga på allt läste jag en regelrätt hyllning av skräpet i Expressen av Anders Björklund. Är det inte dags att pensionera den gubben snart?

Stora Morran said...

Karolina: Skönt att känna att man har lite stöd där ute. Jag trodde att det kanske bara var jag som var upplyst.

Odenplan: Jag sitter formligen och vrider mig i soffan, så jobbigt är det. Den där Anders Björklund borde sannerligen få foten. Så där kan man inte hålla på. Fy tjyven det borde vars kottpengar på såna som han.