Friday, January 26, 2007

MC

Vi ska på Mc-klubb i kväll i Hornstull. Jag skojar inte. Vi ska dit. På riktigt ett knuttehak med västar och bågar och hela baletten. Vi var där en gång i november när Morran precis hade kommit hem. Det var sannerligen en annorlunda upplevelse och nu ska vi dit igen. Vi ska ta med några mc-klubbs-oskulder också. Först ska vi värma på Tettes kontor och sen när vi känner oss modiga nog ska vi dit.

Håller på att putsa upp pajen nu faktiskt.

Ska bara i väg och luncha med Gurkan på Rice först.

5 comments:

Anonymous said...

Hoppas du får det kul, du är verkligen en skön tjej..lev väl

Stora Morran said...

Tack Paul, mycket snällt!

Blygisens betraktelser said...

Jag ....skakar! Vad skall du dit och göra? "Welcome to the dark side" var ju bara ämnat din nya chokladupptäckt, om du missförstått det.

Stora Morran said...

Blygis: "Skakar" åh du är så härlig. jag börjar tro att du och min faster skulle passa utmärkt ihop. Hon kan utbrista saker som "åh god milde tid". Jag tror ni skulle må förträffligt i varandras sällskap.

Blygisens betraktelser said...

Hahahahahaha!