Wednesday, January 17, 2007

Jubileum

Min gamla mirremare@hotmail.com fyller 10 år i år. Det är helt galet! Den fixade min dåvarande kille till mig innan jag skulle åka till USA 1997 så att jag skulle kunna skriva till honom och till min familj.

Jag gick igenom den nyss och det finns en hel del roliga grejer där. Jag är ju så dålig på att ta bort mail så det finns 441 mail bara i inkorgen. Det blir 11 sidor det. Sen har jag massa konstiga mappar också med ännu mer mail. Olika pojkvänner, vänner från förr och från människor man glömt bort. Jag har e-mail däri som Räven skickade mig 1999. Mail som jag fått från vänner och familj när jag har varit borta i Spanien, Japan, Kina och Indien.

Kan man k-märka en mejl-adress? Då skulle jag vilja k-märka Mirremare.

Om någon vill så får ni gärna maila mig dit nu när den fyller 10 år och allt. Men bara snälla grejer.

5 comments:

Blancaflor said...

Jag har ocksa en helt galen gammal e-mail Jag tror jag skaffade den 1996 eller 97 (eller min kusin gjorde det under en datakurs;)

Var du och Räven ihop 1999? Muuucho tiempo!

Stora Morran said...

Visst är det roligt att sitta en dag och läsa igenom den. Tjyven vad livet har ändrats. Ja vi var ihop en sväng 99 typ två veckor eller nåt.

Anonymous said...

Ohh jag fick min första mailadress 1991, elm i Ultrix var det som gällde då, time flies! :)

Blygisens betraktelser said...

Det är otroligt! Nu måste ju en novis få fråga: Är det inte så att man måste logga in en gång/mån. för att hålla dem vid liv, de där hotmailadresserna?
Anyway: Grattis till mirremare som fyller tio år! Hurra!

Stora Morran said...

Den tjocke konsulten: Men åh då var ju inte jag något tuff alls. din måste ju ha gjort Barna Hedenös avundsjuka!

Blygis: Jo jag tror man måste göra nåt sånt men jag loggar in på mirremare flera gånger om dagen :-)