Saturday, December 03, 2005

Varning på stan

Nu har Morran äntligen fått experthjälp av Vackra Mannen för att kunna hantera sin blogg. Den höll på att skena. För några veckor sen skulle jag piffa till den lite med några länkar och det gick ju käpprätt åt skogen. Sido-stuffet hamnade långt ner på sidan och jag fick inte upp den igen, Morran höll på och bli tokig till slut fick jag be Vackra Mannen om hjälp han kirrade till det hela och Morran fick tom en bild på Precious Fiona.

Nu har Morran fattat att jag hade stängt av kommentarerna också det var därför ingen någonsin skrev nåt fast jag visste att ni läste ibland. Well now they are on!!!

Såna som Morran borde förses med data-varnings-triangel när de surfar omkring i cyberspace så alla vet att här kommer en riktig stolle som inte har datakörkort direkt.

1 comment:

Östermalmsräven said...

Precious Fiona är verkligen riktigt precious! Det är skönt att ha någon som hjälper till ibland.