Thursday, December 01, 2005

Barbour

Fimpen har en Barbour oljerock som jag alltid har pikat henne för att den är sån som gubbar har om de ska ut och jaga. Fimpen däremot hävdar att den är klassiskt snygg a la britiskt manér och är så himla behändig när man ska ut i skog och mark vilket fimpen gör två gånger om året. I söndags fyllde min farbror 70 år och gissa vad han fick i födelsedagspresen.

Jo en klassisk grön Barbour oljerock!!!

Fimpen och min gamla farbror Harry kunde dela garderob eller gå på shoppingrundor tillsammans och ge varandra tips och råd.

2 comments:

Anonymous said...

Jaa, lika barn borde ju leka bäst...

Anonymous said...

Horrududu!!! Du ar inte lite frack!!! Den ar klassisk och mkt praktisk, sa det sa!!!!!! End of story!!!!! Har faktiskt pa mig den idag for det var ett grasligt vader i morse. Very handy! (Brendan tycker ocksa att det ar en gubbjacka ;-)) Jag gar faktskt ut i skogen oftare an tva ggr per ar. har mins varit ure 4 ggr i ar!!!!!



Pussar Fimpley