Tuesday, December 13, 2005

Morran= snålis?

Morran är i hamn med alla sina julklappar. Ska bara köpa något mer från pappa till Wilma men det känns inte så jobbigt.

Däremot sitter jag och funderar om jag varit för snål mot min svägerska. Jag tänkte ge henne en prenumeration av ELLE 6 nr 159 SEK. Räcker det eller är det för lite?

Till de andra i min familj har jag köpt lite mera men till henne orkar jag inte riktigt. Dessutom så har det aldrig känts riktigt som om hon har köpt något personligt från henne till mig. Utan min bror köper julklapparna och så skriver dom på tillsammans. Dessutom så är vi inte så nära på nåt sätt. Min bror och hon varit ihop i 3,5 år och hon är mor till världens bästa Wilma men det är svårt att lära känna henne. Hon är inte social som andra människor hon tar inte för sig i diskussioner utan är mer tyst.

Räven tycker at jag ska köpa nåt litet till så det blir lite mer paket men jag känner faktiskt inte fört. Nej om det ska bli fler klappar nästa år så får hon anstränga sig lite mer att bli tjenis med Morran.

3 comments:

IT-horan från Skåne said...

bah....det räcker
det får hon vara nöjd med
:)

Stora Morran said...

eller hur! enough!

Anonymous said...

om du inte lyckas finna henne intressant så varför göra något tillkrystat för "sakens skull"? ge det tid och fundera på vad du eg. skulle vilja veta om henne! alla har en historia att berätta och en massa skelett i garderoben.