Sunday, December 25, 2005

Juldagen

Idag kommer kusinerna och jag har slängt ihop lite creme bruleé som står i ugnen och gräddas. Brodern "with family" lämnade imorse. Dom ville hem till Götet och pusta ut innan allvaret börjar igen på tisdag.

Imorse vaknade Morran med värkande öron och halsmandlarna som var helt uppsvällda. Efter några alvedon så känner jag mig bättre men liten, svag och febrig. Ikväll är ju "Juldagen", the one and only, då vad som helst kan hända. Vi som ska ha karaoke förfest, och bokat drinkbord och Morran som har ny topp och allt.....

Doo tjyven, jag känner mig risig men om jag går och lägger mig med "Jenny" igen och dricker te och bara vilar idag fram till 18.00 så kanske....

Shit, när blir man så vuxen att man verkligen säger NEJ till en utekväll? När kmmer det hända Morran, cuando?

1 comment:

Stora Morran said...

Ja det är sjukt gott. Jag och mamma hade dock ett julbråk om hur vida de var färdiga eller inte. Känner mig fortfarande hängig. Ska vila en timma med massa vatten, alvedon och Jenny ... =0 )