Wednesday, December 21, 2005

liten queen

Jag och Vackra Mannen avnjöt den vida omtalade pastan "Medusa" igår på Resturante Italiano och den var riktigt god men Mannen hade ju höjt den sjukt mycket, så den hade ju en del att leva upp till. Den var god men inte himmelsk. Men stämningen var mysig. Tilde Fröling satt dock i ett hörn med täckjackan på och åt och pratade hon i mobilen, taskigt mot hennes snubbe som satt mittemot.

Anyways vi drack vin och tittade varandra djupt i ögonen jag och mannen. Efteråt ville Vackra Mannen gå vidare och ta en kaffe på Hotel Diplomat, det ville Morran också först, innan hon gick in på toa och såg sin frilla, då ville jag bara gå hem. Ville inte visa mig på piffiga ställen när jag hade en stor mörk basker på huvudet. Jag vet jag är en liten queeeen....men det står jag för, så det så!

hmpf

1 comment:

Stora Morran said...

Ja det är ju lite av en klassiker Italiano men jag tror nästan jag gillar La Famiglia bättre på Kungsholmen bättre om man får välja bland alla....