Monday, December 19, 2005

Kvalster

Kl 20.00 börjar Kvalster på SVT. En sån där skön svensk ångestfylld serie som får en att vara ganska tacksam för det man har och glad att man inte har det som dom.

Jag såg Ann Petrén på Slussen i lördags och egentligen ville jag gå fram och säga att jag tyckte var fantastiskt bra i den serien och överhuvudtaget föresten, hon var himla bra i Masjävlar också, men så klart så vågade jag inte som den blyg-svenne man är.
Ville inte bli pinsam och det skulle alldeles säkert bli pinsamt på något sätt, typ vad skulle jag göra efter jag hade gått fram och sagt att jag tyckte hon var bra? Skulle jag gått och satt mig på min plats igen eller gått vidare och tagit tåget längre fram på perrongen. Alldeles säkert hade det blivit akward på nåt sätt. Nej det var bäst att inte skämma ut sig så här på en lördag kväll tänkte Morran, satt istället kvar på sin plats och sneglade lite.

Grejen är att på trash-tv kanalen 5 är det Outsiders samtidigt och då är en tjej som gick på mitt gymnasium med. Nu gillar hon tydligen att vara kille ibland. Det verkar också mycket intressant och se henne så här 7 år senare och som kille dessutom.

hmm tufft val

2 comments:

Anonymous said...

Ja har man inte ångest innan kan man ju alltid titta på Kvalster!

Jag satt o tänkte på att tänk om man textade Kvalster o sände utomlands... fatta vilken uppfattning folk i andra länder skulle få om svenskar då... =)

Stora Morran said...

Shit pommes vad det var ångest där ibland, när hon inte fick träffa sin dotter eller när Ann Petréns barn inte ville träffa henne mer.
Då gjorde det lite småont i magen må jag säga.