Thursday, December 29, 2005

Nähe

Nähe nu räcker det med snöoväder ryter Morran, Enough!

Kallt, jävligt och en attans mycke snö. Morran kom knappt ur sängen imorse för det var så mörkt i lägenheten. Det känns som det inte är någon skillnad längre i belysning, natt och skymning hela tiden. Morran tänker inte gå ut på lunchen. Stannar här, har med mig dietmat. Le Boss sitter och bokar julklappsbehandling på Sturebadet. Morran är avis, jag vill också mysa på Sturebadet. Vill sola, göra fotbehandling och klippa mig.

4 comments:

Mildamakter said...

*applåderar*..håller med du...håller med du... :o)

Östermalmsräven said...

Det är ju underbart med allt det vita! Det blir ljusare ute med all snö och alla kiddsen kan åka pulka och snowracer.

Men det är klart att det inte är så kul när det snöar in i nacken eller när man inte har mössa och sånt... Som för mig.

Stora Morran said...

Mr Räv! Ungar kan inte vara ute i en snöstorm då blåser de bort. Om det är kallt, snö och ingen vind då kan de vara ute och leka.

FD: Du vet inte vad vi har här det blåser 9m/sekund och är bitand kallt. Råriswok var det i lådan. Måste komma i nyårsblåsan.

Blancaflor said...

Jag borde ocksa äta dietmat. Jag tror att min magsäck har töjt ut sig efter julfrosseriet.