Wednesday, December 28, 2005

Knarka Bodil

Jag fick en fin Mp3 spelare av Papsen i julklapp och jag passade direkt på att ladda över Bodil Malmstens ”Priset på vattnet i Finistere”. Jag började lyssna på den igår på tåget hem från etown och nu har jag lyssnat hela dagen här på jobbet medans jag ”jobbat”. Jag är redan på CD3 av 7. Jag knarkar Bodil, hon är mitt gift, jag kan inte jobba utan Bodil, kommer liksom inte i rätt stämning utan hennes lugna norrländska stämma i mitt öra. Morran borde gå med i anonyma ljudboksmissbrukare.

4 comments:

Blancaflor said...

Ljudböcker är det bästa som finns. Jag lyssnade pa en om dagen da jag körde ifran Göteborg till Malaga.

Stora Morran said...

Jag vet jag blir alldeles till mig. Jag är på CD4 nu.

Pia-Pralin said...

älskar ljudböcker.. har en piratkopierar-pappamsom förser mig med mycket bra örongodis!!

Stora Morran said...

Åh din lyckost! Jag tror ljudböcker bestämt verkar var trendigt bland pappor. Min pappa är en storkonsument.