Sunday, May 01, 2011

Fyra bröllop

Jag följer tv4:as Fyra bröllop med stort iver. Det är såå intressant. Men samtidigt så förstår jag inte varför folk ställer upp i det där programmet. Om jag skulle gifta mig skulle jag inte vilja att det tv-sändes. Tänk sen när man har haft en magisk dag tillsammans med sin man, familj och sina vänner och sen i efterhand får man höra hur dom tre andra brudarna dissar ens klänning, mat, underhållningen och stämning. Det måste vara så sårande. Som att ens eget minne och intryck smolkas lite och förstörs av någon annas poängsättning och omdöme. Att alla som man känner men som inte var på bröllopet som arbetskamrater och andra bekanta får intrycket att det var "lite stelt" kan ju inte vara så kul.

Men ett mycket underhållande program är det!  

No comments: