Monday, May 30, 2011

Min första morsdag...

Idag var det min första morsdag.  Jag hade bjudit in våra mammor på lunch. Så istället för att lägga upp fötterna på soffbordet och själv bli lite bortskämd så blev det en annan som fick driva igång städprojekt på morgonen och laga lunch och serva lite. Så klart var det också trevligt men med facit i hand kanske man skulle ha gjort det lite annorlunda. Hade jag fått välja så hade jag nog fått en frukost på sängen eller blivit bjuden på en trevlig brunch någonstans. Istället var min kille ganska bakis och trött efter aktivitetsdag med sitt killgäng. Jag fick ett fint linne av Ture i alla fall som han med lite hjälp hade köpt på COS. Det var snällt. Det blev jag glad för.


Efter lunch körde vi en sväng nere i Hornstull och kollade in alla loppisar där. Fullt ös. Sen tog vi en sväng till lokalen där vi ska ha Tures namngivning. Den var fin och jag blev jättepeppad. Sen köpte vi thai och kollade på Hämnden. Jag grät rakt igenom hela filmen. Tung men fin.

Nu sitter jag här och inte kan sova. Nån ny insomnia-grej jag har börjat med. Ganska frustrerande.

No comments: