Friday, May 20, 2011

Mauro och jag

Vi älskar Pluras kök här hemma. I tisdags var Mauro Scooco med. Han var fantastiskt rolig. Vi skrattade åt ALLT den karln sade.

Igår åt Ture och jag en trevlig lunch på Kulturhuset med Edith och hennes mamma. Efter lunchen promenerade vi genom stan, genom humlegården och upp på Karlavägen. Då kommer Mauro Scocco gåendes pratandes i mobiltelefon. Jag ler som en fåne och stirra på honom. Han ser lite på mig och ger mig en orolig blick sen hastar han vidare. Han förstod nog inte att jag bara var ett stort fan. Nu har här laddats ner alla avsnitt av förra säsongens Mauro och Pluras kök.

Mauro är typ roligast i Sverige.

2 comments:

Louise said...

Hur var avsnittet med Timo Raisanen? Har ej hunnit se.

Stora Morran said...

Det var bra! Alla avsnitt är bra! Gå in på Play!