Tuesday, May 24, 2011

Måndag

Igår skulle Jeppe, jag och Ture åka och gå på visning på ett hus i Tallkrogen. När vi kom dit var det märkligt lite bilar och inget folk. Vi kastade ett getöga i mobilen och det visade sig var nästa måndag visningen var. Vi fick i alla fall en fin tur runt i Tallkrogen. Det mysigt där. Små, små hus och trädgårdar. Nästan som kolonilotter.

Jag fick skjuts till badmintonen. Efter en rafflande match hade vi bokat bord på Nem Nem Quan. Janice åker till NY imorgon och ska vara borta i 5 hela veckor. Härligt för dom men tråkigt för oss. Vi ville ha en liten avskedsmiddag på vår favoritrestaurang innan hon åkte. Vi åt en hel massa härliga vietnamesiska rätter. Sen tog jag en promenix hem till mina killar genom söder. Jag snodde med några syréner upp. Det doftade vår och sol om dom.

2 comments:

RebeccaW said...

Tallkrogen är fint! Min farbror bor på Krokvägen. Hoppas huset är fint som ni ska titta på på måndag.

Stora Morran said...

Ja tallkrogen verkar mysigt. Speciellt nu på våren med alla syréner. Ja huset verkar fint men baksidan var väldigt mörk. Många höga träd runt baksidan. Ett minus.