Sunday, January 23, 2011

Stjärnorna på Slottet

Jag har verkligen ÄLSKAT Stjärnorna på Slottet förr om åren. Denna säsong har jag varit lite besviken. Det har inte riktigt lyft liksom. Kanske för man är bortskämd nu med Så mycket bättre och Sommarpratarna som är lite samma koncept. Fast i Så mycket bättre får man mycket mer. Man får musiken också. I Sommarpratarna så öppnar sig deltagarna direkt och blir personliga.

Men igår så kom det. Marie Göranzons dag, vilket program. Vilken kvinna! Hon hade ett så härligt ego-upplägg; "Ni ska skriva tal till mig, sy klänning till mig, HYLLA MIG!" Hon var så himla rolig också. När hon pratade om att det kom som en chock att hon inte kunde sjunga. Eller att hon inte var bra på att imitera. Och Nicklas Strömsteds låt " Göranzon" och de andra deltagarnas tal, så fina.

Jag tror nog att jag ska se om det programmet.

No comments: