Sunday, January 30, 2011

I natt...

.......hände det en så märklig sak. Ture sov ända till kl 06.20 utan att komma upp och amma ett par gånger. Han gick och knöt sig i vanlig ordning kl 19.30 sen sov han fram till midnatt ungefär då han bestämde sig för att var sugen på lite "nattamat". Sen sov han i ett sträck fram till gryningen. Jag var knappt trött när jag vaknade. Helt sjukt! Men jag väljer att inte fästa så stor vikt vid det här. Jag väljer att se det som en present från Ture till sin Mamma. En engångsföreteelse helt enkelt för annars blir jag nog bara besviken.

Han kommer nog inte sluta amma på nätterna förens hans mamma och pappa vänjer honom av vid det. Dock matade Tures pappa honom med rekord mycket gröt ikväll. Bara ifall det skulle hjälpa till och hålla honom sovandes.

No comments: