Sunday, January 30, 2011

Lördagen

                                                                   Utsikten från vårt fönster igår.

Det blev ingen operation för J. Igår morse fick han komma hem. Han hade inte så ont längre och proverna visade att infektionen hade lagt sig. Förhoppningsvis så håller den sig så för alltid nu. Vore osoft om den blommade upp i Thailand eller så.  

Han kände sig ändå lite trött men mycket glad att vara hemma och att få äta. Han sa att om jag ville gå på stan eller nåt så kunde jag göra det så kunde han vara hemma med Ture ett par timmar. Jag ringde S och hon mötte upp mig på stan. Vi strosade lite i affärer sen gick vi till Sturehof och tog ett glas vin. Det kändes härligt. Kl 17.00 var jag hemma igen med en Gateau semla som J hade beställt. Vi åt pizza och kollade på extra programmet av Stjärnorna på Slottet. Så bra!

No comments: