Sunday, February 03, 2008

Wooopa!

Jodå jag fick som jag ville.

Jag träffade min snygga flirt utanför Riche igår. Jag vet inte vad som flög i mig men när jag såg honom komma så sprang jag och hoppade upp i famnen på honom. Han såg förvånad men glad ut. Hans polare kom förbi och han presenterade mig så här;

"Olof, det här är Morran, det skulle vara bra om ni kom bra överens för hon är min nya flickvän."

Jag stod brevid med världens Clownen-Manne-leende.

Av någon skum anledning följde jag inte med honom till Berns. Istället blev det efterfest på Nytorgsgatan för AM och mig. Den innehöll en Flampingo, glögg och pepparkakor

Mycket lyckat.

7 comments:

Anonymous said...

Hur fasiken orkar du? Själv tar jag sats för en noga inplanerad after work om 2 veckor....

Stora Morran said...

He he he! Man orkar det man vill. Jag har ju inga barn som måste snytas och bytas. Dessutom ser jag till att festa av mig rejält nu för när som helst kan man bli ihop med någon och då är det sambo och barndags. Då måste jag vara klar med rövarlivet :-)

Anonymous said...

Singel no more? Grattis! :)

Anonymous said...

Tyvärr har det nog inte med barn att göra, snarare ålder. Så det var ju egentligen svaret på frågan jag hade...

Stora Morran said...

jo asså jag är singel fortfarande. Han bara sa så. Jag såg inga andra tecken på att vi var ihop. Egentligen skulle jag ha följt med honom till berns. Men följde Am istället.

Blancaflor said...

Va? Va? Va? Vem är din flört? Har du hållit tyst om honom tills nu?

Jag har inte börjat flörta ännu, men ge mig två månader... ;)

Stora Morran said...

Nej jag har inte hållit tyst om honom till nu. Jag har pratat om honom hur många gånger som helst. Att vi pokas på facebook, att han har varit med på listor över de 10-snyggaste singel killarna i Sverige och att han förra helgen hade Gorilladräkt på sig. men han är för snygg för mig och han har ett yrke där man som "flickvän" inte skulle känna sig trygg. Han känner alldeles för många vackra tjejer.