Sunday, February 17, 2008

Jo tack söndag minsann

Fikade med Janice på Bakverket. Vi slog till på en varsin stor frukost. Jag kände mig inte speciellt nyttig efteråt. Vi diskuterade igenom kvällen och vi var inte helt nöjda med vissa partier av den. Vi tog en rask promenad in till stan. Underbart väder. Jag åkte hem till H och höll honom sällskap. Han har varit hemma i 3 dagar i "kill-förkylning". Han var ganska uttråkad.

Imorgon ska jag på workshop som min projektledare har lurat i mig att jag ska hjälpa honom att hålla i. Det kan gå precis hur som helst. Oh well nice att vara på annan plats än på kontoret dock.

Kollar på Wallander nu för typ 11 gången och försöker hålla söndagsångesten i schack.

Det går så där. Nej, som jag sa till AM. Ibland är det upp och ibland är det ner.

2 comments:

Anonymous said...

Morran vice projektledare i år, PL 2009! SEPA är ju redan infört men de kan nog hitta något annat intressant som du får styra upp :)

Stora Morran said...

Sanks Tjockis att du tror på mig. Work Shopen gick fint idag även om jag satt i feberkoma så kom jag med fina kluriga frågor. Kände mig vuxen.