Tuesday, February 12, 2008

sen

Min dag har gått upp och ner.

Först försov jag mig och åt kyckling till frukost. Så där. Sen drev budgivningarna igång och mitt älsklingsobjekt rusade upp i himlen och då blev jag pooped. Sen ringde mamma och sa att hon hade fått jobbet på Strandvägen och jag blev glad igen. Sen hade jag ett möte med en dansk där jag förstod typ var tredje ord. Sen kom jag hem och var stressad av mitt jobb. Sen lagade jag lammfärsbiffar med houmus och matvete. Sen kom AM och Janice och åt upp lamfärsbiffarna. Sen såg vi världens bästa Gossip Girl. Sen You tubade vi Madagascar och frossade i godis. Sen fick jag en jobbig "kompis" på facebook. Sen gick dom och jag var mätt och äcklad av allt frosseri. Sen tittade jag på "Brothers and Sisters". Sen gick jag och la mig.

3 comments:

Anonymous said...

Jag gillar din blogg, men dina inlägg är inte alltid så lätta att kommentera, bara därför jag sällan skriver något - men jag läser - ville bara säga det :-)

Anonymous said...

Jag gillar din blogg, men dina inlägg är inte alltid så lätta att kommentera, bara därför jag sällan skriver något - men jag läser - ville bara säga det :-)

Stora Morran said...

Sanks Karolina! Det värmde :-)