Tuesday, February 19, 2008

min livsgnista försvinner....

Det här med att vara sjuk asså.....jag vet att jag tjatar, men kors man blir ju nästan lite deppig. Förut brukade jag nästan tycka att det kunde vara lite gosigt att vara hemma och softa en dag eller två men det är endast tråkigt och segt. Det känns som jag hostar ut lite av min livsgnista för varje gång. Allt det roliga som fanns framför mig denna vecka ser jag inte fram emot längre. Det är som jag inte orkar engagera mig.

Imorgon ska jag vara hemma från jobbet men jag måste kravla mig iväg på ett möte med min personliga bankman kl 14.00. Måste tvätta håret, sminka mig och kränga på mig en kavaj.

Imorgon är det bokklubb hos Piff också. Hennes första. Jag som så gärna vill gå. Har ju tom läst ut boken.

Ska släcka nu och försöka sova fram till 12.00 det borde göra susen.

2 comments:

Glimra said...

Sova är bra. Sov sov sov och krya på dig.

Stora Morran said...

jag sover och sover men inget händer.