Monday, February 18, 2008

krank...


Här är det inte bra.

Sjuk och febrig är min status. Jag har gått från att vara "ett sjukt barn" till "nötfrisk" på bara ett par år. Det här är första gången jag är riktigt sjuk på ett helt år.

Konferensen idag gick fint trots feberkoma. Dock kändes det som jag gick upp ca 5 kg bara idag. Vi proppade i oss grejer non-stop. Högst osmakligt.

Idag var Mamsens första dag på kneget på Strandvägen. Bara idag hade hon redan sett Anders Wall och nästan Prinsessan Madeleine. OCH hon har utsikt över hovstallet. Kunde knappast bli bättre. Hon var nöjd som en tupp.

Jag fick en ursäkt idag via Facebook för den förolämpning jag utsattes för på Spyan i lördags. Det kändes bra. I alla fall bättre. Jag har inte bemödat mig att svara på den ännu. Kanske gör jag det imorgon. Jag får se.
Lite måste man få markera.

No comments: