Friday, February 29, 2008

Lilla Bakelsen.....who?

Idag fick jag SMS från min polare B som jag var på bio med i måndags.

Han skrev; Bio på måndag igen? Vi kan försöka få biljetter till "No country for old men" om du lovar hålla mig i handen. (Om du är frisk).

Jag; Det hade varit bra men jag ska träffa Nadja då. Men den hade varit kul att se.

Han; men du Lilla bakelsen, vi kan gå nästa måndag.

Jag; He he kan nog inte då heller. Har precis preliminär bokat med Johanna då. Hon vet dock inte hur hon jobbar. Vi kan höras.

Han; Det är okej. Vi kan ses en annan gång. Men du vet att jag tänker på dig jämt....

What the heck! På riktigt här har man varit kompisar i ca 6 år. Vi träffas kanske högst 3 gånger per år. Vi är absolut inte bästa-bubbare alls. Det blir jättekonstigt om han ska hålla på så där med "lilla bakelsen" och förstöra. Nog för att man kan skriva lite så där kärvänligt men ändå jag blir mest irriterad.

drop it.

4 comments:

Anonymous said...

jajaja, han vill ju bara få ligga lite... :-D

Stora Morran said...

tack men nej tack. nu kan vi inte umgås.

Anonymous said...

Lilla Bakelsen.....vad fan....

Stora Morran said...

Ja eller hur! dont you "lilla bakelsen" me!