Sunday, February 10, 2008

Besviken

Så vaknar det lilla schlager-orkalet upp till en trött söndag. Tugn i huvudet men förväntasfull. Hon vet att hon har en och en halvtimmas klockren underhållning framför sig. Jag går in på tvplaneten.se och letar efter reprisen från igår. Finns ingenstans. Jag surfar in på svt-play och möts av tråkiga klipp och intervjuer. Ingenstans kan man se tävlingen i sin helhet.

What the heck! Skandal! Kupp!

En liten tröst är att jag siade helt rätt. Typ. Bara lite annorlunda fördelning på vilka som gick direkt till final och vilka som fick andra chansen.

Oh well, jag hade ju liksom inte ens hört låtarna.

2 comments:

Anonymous said...

Reprisen gick av någon anledning på SVT24 igår söndag, inte 1 eller 2.

Tack för rolig blogg :-)

Stora Morran said...

Helsike också! Jag vet inte ens om jag har 24:an. hmpf!

Tack!

Puss