Friday, February 22, 2008

Numbers

Här ligger jag i mitten av allt mitt elände. Mitt i en hög av snoriga papper och försöker summera mitt liv i siffror:

- Missade födelsedagsfiranden; 1, min jobbarkompis. Det skulle bjudas på hembakt...
- Missade viktiga möten: Otaliga
- Inbokade biobesök nästa vecka; 1 med min gamla Riksdags-polare.
- Inbjudningar till after work ikväll;2 en på Nox och en på Snottys. Det blir nog Snottys men mest isvatten för mig.
-Tv-program tittade; Jesus, Providence, Gilmore Girls, Oprah, Melodifestivalen i repris.
-Mail från Shanghai; 1 min gamla Mexicokompis.
-Krya på mig SMS; 3
-Krya på mig mail; 5
-You Tube-ande i timmar; 2h :-)Avvänjning nästa.

3 comments:

Blame it on the stones said...

isvatten?

Stora Morran said...

japp det var jag. Fy fasiken vad jag tog i armbrytning.

Stora Morran said...

okej men det var verkligen inte jag som gick till Spy bar. det var bara monty. inte jag.