Saturday, February 02, 2008

bangers...

Okej jag är taggad till tänderna. Det är lördagkväll och jag vill gå ut och göra stan osäker. Jag har bara ett problem. Alla mina homies är antingen ömma i själen, för bakis eller allmäna bangers (japp jag menar dig, Carro).

Det var mycket trevligt igår. Vi åt middag på Mississippi Inn på Nytorgsgatan. Det var en amerikan med och han visade sig vara från Portland, Oregon. He was a friend of a friend. Han jobbade som taturerare och visade gärna stora delar av sina kropp som helt täckta av ink. Han tyckte det var hur kul som helst att jag hade spenderat ett helt år i den lilla cowboystaden Pendelton, Oregon för si så där 10 år sen.

De andra drog vidare och körde typ hela varvet och kom ehm i gryningen. Jag gled hem vid midnatt eftersom jag räknade med att idag skulle vara den riktiga dagen för att gå ut. Tji fick jag.

Nu har jag i allafall bjudit in Janice och Am på risotto kl 19.30. Min plan är att bjuda dem på extremt starka drinkar så de kommer igång.

Ut ska vi.

Snöstorm eller ej.

Wish me luck!

No comments: