Friday, February 01, 2008

Glad

Precis innan jag smita ifrån jobbet kom en Stor-chef förbi mitt skrivbord och sa:

" Morran det var så många som sa så mycket bra saker om dig på styrgruppsmötet idag. Att du är duktig och tar för dig. Jag blev stolt eftersom du är i mitt team. Fortsätt så. "

Jag sken upp som en liten sol och blinkade blygt under min lugg.

Sicken fin avslutning på veckan.

Nu har jag avnjutit en liten fin sallad med tigerräkor hemma och nu blir det till att svida om och bege sig ner till Snottys på ett litet glas bland goda vänner.

7 comments:

Anonymous said...

Kul! Grattis!

Lotta said...

Underbart. Ta ett extra glas ikväll.

Anonymous said...

så roligt! gratulerar!

Stora Morran said...

Sank u!

Anonymous said...

Hoppas han minns det vid nästa lönesamtal!

Stora Morran said...

Nu kom tjocka konsultens fördomar fram. Min stor-chef är en hon och HON är grym!

Anonymous said...

Jag är sveriges mest politiskt inkorrekta människa ;)