Monday, March 19, 2007

Update

I lördags trodde jag att jag skulle ta det lugnt. Jag trodde att jag var en sån som nu tog det lugnt på lördagar. Men än en gång spelade jag mig själv ett spratt. Det blev veckans beskärda del av Riche. Usch vilken jobbig vane-människa jag är. Det blev jag, AM och D&D som drog ut i Stockhomsnatten.

På dagen vaknade jag upp ensam. H var på Vildmarksmässan i 3 dagar i rad och krängde dykresor. Ja ni ser hur lika intressen vi har. En gillar Riche och den andre gillar Vildmarksmässan. Oh well det får gå antar jag. Det är bara det att jag känner mig som den som representerar det osunda leverenet av oss två och det passar mig inte riktigt.

Jag och AM fikade på Rörstrandsgatan på lördagseftermiddagen. Jag ville egentligen absolut gå och dricka kvalitetskaffe på Mellqvist men så klart var det helt knökfullt om man inte ville stå typ utanför och det kändes inte så lockande. Så vi gick vägg i vägg istället och drack jolmig mjölklatte. Hua!

Söndag tillbringade jag i soffan. Jag vilade mig till mitt normala tillstånd med hjälp av mycket frukost och en helsikes massa dåliga men välbehövliga tv-repriser. H kom hem från vildmarken och vi åt indiskt och såg Blood Diamond på ful-dvd. Den var bra men blodig.

No comments: