Saturday, March 24, 2007

Trav

Jo jag fick tipset av Tackan att börja spela på trav för att tjäna de stora kosingarna. Jag vill bara förtydliga att detta aldrig någonsin kommer att inträffa. Gå omkirng på Solvalla med solkiga träningsbrallor och fet öl mage, röka och ha taskig skäggväxt är inget jag föredrar. Det finns flera stycken i min familj som är mycket förtjusta att se svettiga hästar springa runt runt. Därför som en ren motaktion är jag anti.

Jag måste ha något annat. Kanske poker på nätet. Nej föresten, jag kan ju inget om poker. Jag har typ aldrig spelat. Jag ni läste rätt. ALDRIG SPELAT. Jag borde fridlysas eller nåt.

Nej det får bli Maria-bingo eller nåt. Kanske Keno eller Limbo. Fast det verkar sjukt töntigt. Den där spel-idén kommer bita sig själv i svansen ganska snart det är jag övertygad om.

Idag ska jag vara barnvakt.

he he he

5 comments:

Anonymous said...

Du behöver inte vara på travbanan för att bli miljonär. Det går att spela hemmifrån. Ett litet tips om du vill slippa böset på banan. Hälsningar från en i familjen som gillar svettiga hästar.

Blame it on the stones said...

JO, lite travspel skulle kunna bli nya nöjet, fika på lördag förmiddag med tipsrader och travprogram. Vi kan ha tipslördag innan utgång och glamma upp tillställningen lite med bubbel och flärd. Jag och Tackan har länge diskuterat detta men vi kommer fan aldrig till skott.

Stora Morran said...

En i familjen: Nope man måste kunna så mycket innan man ger sig in i leken. Typ sitta uppe på lördagar och kolla in Lasse Bengtssons stalltips. Snark!

Stones: Nja nu börjar det låta mer och mer intressant.

Anonymous said...

Tipset till alla travnördar är följande.
1. Ta ut 3 spikar som du tror på och låt Harry boy göra resten.
det billigaste alternativet kostar 36 kr.

Stora Morran said...

Anonym: Låter i of sig ganska bra men av erfarenhet vet jag att det är attans svårt att vinna storkovan.