Friday, March 30, 2007

Insikt

Jag har fått äran att vara med i en liten skrivgrupp. Det är Bitter som har bjudit in mig. Jag försöker och försöker skriva mina små texter men det blir inget bra. Det blir bara en äcklig Mitt Livs Novell pannkaka av hela alltet. Mina tarmar snor sig runt varandra och försöker ta livet av mig innifrån när jag läser om vad jag har skrivit. Det är så dåligt att jag knappt kan vara kvar i min kropp.

Nej jag får nog tyvärr ligga det projektet på is lite granna tills jag hittar tråden igen.

4 comments:

Anonymous said...

Personligen tycker jag att du borde skriva som du gör i bloggen. Dina inlägg är ofta väldigt skojiga och målande och behagliga att läsa. Allt annat än mitt livs novell alltså..

Stora Morran said...

V: Ja du det borde jag verkligen försöka göra men det går inte när jag ska hålla på att beskriva saker. Då blir det bara kvämjeligt och mesigt. Hua. Jag får skärpa mig och hitta udden igen.

C said...

Eldkvarnsplura sa att han tycker att allt han gör är dåligt. Att alla bara blir lurade av det han gör. Han vill inte visa upp det för någon, men när han väl gör det får han positiv feedback. Han har lurat dem också. Det kanske är likdant med dig. Det kanske är bra i andras ögon? Du kanske kan lura andra än dig själv?

Stora Morran said...

Carl: Ja kanske kan det vara så men jag tror inte det. Jag tror ingen skulle bli lurad av mitt. Det skulle nog kännas bättre om jag skrev något som jag gillade på riktigt. Men tack ändå för de uppmuntrande orden.