Monday, March 26, 2007

Helgen

Jag var på det franska creperiet på söder i fredags. Det där personalen är så där härligt franskt nonchalanta. Det var jag, Tette, C och S. Vi åt crepes och drack rödvin. Senare gick vi vidare till Indigo. Där anslöt lite annat löst folk. Jag bröt upp vid 01.00 då var jag nöjd och belåten.

I lördags gick på stan lite med AM och Tette. Efter typ en kvart fick jag akut angorafobi av alla människor. Var tvungen att dra. På kvällen var jag barnvakt med H åt hans brorsdöttrar i Nacka. Jag blev så klart idol direkt. Det njöt jag av. Fick rita hästar och blommor i mängder.

Igår kom min mamma. Vi fikade på Vurma och så gick vi på Room. Sen kom min pappa och min farbror upp och vi åkte på en 50-års uppvaktning. Jag moffade kallskuret, potatissallad, vin, tårta och kaffe.

På kvällen åt vi middag hemma hos H. Jag, AM, Tette och Shoulder.

Tres nice.

Så var det måndag igen....

2 comments:

Anonymous said...

Agorafobi, darling. Angorafobi får man när alla andra har alldeles för luddiga tröjor.

Stora Morran said...

A: Ja men det kanske var alla luddiga tröjor på stan jag blev rädd för. Det vet väl inte du...he he he