Friday, March 02, 2007

Grand prix

På min arbetsplats ligger melodifestivalen i topp på saker man pratar om på fikarasten. Morran är inte den som sitter tyst i ett hörn och väntar på att någon ska fråga mig vad jag tror om utgången på lördag. Nej jag är den som springer tvärs över rummet och hojtar "Uggla och Sanna Nielsen för sjutton gubbar" så fort jag börjar ana att någon ska ta upp ämnet.

Hur som helst så funderar min kollega J på om vi ska satsa pengar. Jag är på.


Så är lyder mina tips. De som går vidare i första omgången är:

Jessica Andersson
Sanna Nielsen
Magnus Uggla
Sonja Aldén

Lätt!

Sen går Sanna och Uggla till the big Globe.

Shit det har aldrig varit lättare!






8 comments:

Anonymous said...

Åh jag minns inte vilka de andra är... Men inte Uggla för tjyven! Äh jag får vänta med att uttala mig tills imorrn om vilka som går vidare...

Anonymous said...

Du vet att det kommer vändas emot dig om du har fel va?! :)

Anonymous said...

Du är verkligen vidrig..inte underligt du blir droppad !

Stora Morran said...

Am:jag har aldrig fel!

V som i vidrig är du! Adios muchacho!!!!

Produktionsledaren said...

Bra tippat Morris, en liten fadäs i det hela var ju Uggla på slutet. Men annars Bang on target.

Usch vem är den där V egentligen och vad gör denne här. Sånt smuts!!!

Anonymous said...

Helt rätt hela vägen blev det inte... men imponerande tippning! Du är ju inte schlagerdrottning för inget...

Anonymous said...

...ja och du V vad är det där för omotiverat påhopp!? Vem är du och vad vill du?

Stora Morran said...

Prodis: Well what can I say...

AM: Ganska bra tippat va! Jag vill gärna att dett används emot mig!