Wednesday, October 20, 2010

Tradera

Nu har jag börjat med Tradera igen. Det är en farlig väg att vandra. Typ en gång i halvåret går jag in där och börjar söka efter saker. När jag hittar det jag vill ha börjar jag bjuda kors och tvärs på grejer. Det är som om att jag inte riktigt tycker att det är på riktigt. Att jag måste betala för vad jag budar hem. Jag liksom har inte riktigt samma filter som om jag går i en vanlig affär och ska shoppa. Utvärderar om jag behöver det eller inte.  Just nu har jag snöat in på Iittala festivo ljusstakar och vinteroveraller till Bubblan.

Som tur är glömmer jag lätt bort mina auktioner så jag vinner inte så många.

2 comments:

Sofia said...

Då ska du inte använda dig av funktionen "Lägg till i minneslista" hör jag...

Rebecca said...

Åh gud, jag är också besatt i perioder. Tradera är livsfarligt!