Friday, October 15, 2010

Fashion report by Ture Tiger....

- Hej Ture! Har du lust att berätta lite om din outfit? 
- Tja det kan jag väl göra. Man kan väl säga att den är inspirerad av årstiden. Jag vaknade upp i morse och kände att nu var hösten här på allvar. Därför valde jag den här outfitten.
- Okej vad har du på dig?
- Ja först har jag en helt vanlig vit omlottbody som bas. Det är så skönt med omlott för det är så enkelt att sätta på sig. Den här har jag ärvt av min kusin Leo, så den är vintage kan man säga. Sen har jag ett par Lundmyr of Sweden byxor som jag fick på min babyshower innan jag var född. Jag har haft dom i lådan länge men det inte förens nu jag känner att jag kan bära upp dom riktigt. Det är ju många Hollywoodkändisars barn som har såna här byxor så jag känner att de låg liksom helt rätt i tiden.

- Mer då?
- Jo sen har jag toppat med den här koftan. Jag såg den på H&M och tänkte Gah!! "Vill ha, Vill ha, Vill ha" 49 kr, What a bargain liksom. Till det valde jag ett par helt vanliga POP strumpor. Alla kanske inte skulle gått för randigt till randigt men jag känner att man aldrig kan sätta på sig för mycket ränder.

-Hur skulle du beskriva din stil?
Jag skulle beskriva min "style" som casual, en blandning av vintage, lite billigare märken uppblandat med lite dyrare plagg. Jag vill se avslappnad, cool ut.

 -Tack Ture, kan du visa din bästa "Blue Steel" pose? 
- Kan jag väl....

4 comments:

Björne said...

akta dig, han blir en Chloe Schuterman snart!

Stora Morran said...

he he det var lite henne han har inspirerats av :-)

Caroline said...

Herre gud så söt han är!!

Anonymous said...

Varldens sotaste o coolaste Ture!! Saknar honom!!! Puss fran Tant Fimpen