Friday, October 29, 2010

Missbruk?

Jag har blivit helt tokig i choklad. Jag måste ha det varje dag till kaffet. Förut hade vi en massa choklad hemma i skåpen. Choklad som vi fått i present och choklad som vi hade köpt. Vi brukade nästan aldrig äta nåt av det. Jag brukade ställa fram lite till städerskan varannan vecka tillsammans med lite kaffe.

Men nu är jag som förbytt. Nu har jag ätit upp allt, rubb och stubb, tutti frutti. Jag har tom ätit upp den konstiga chokladen, den med rosépeppar och den med rosenblad. Jag är som värsta termiten, värsta knarkaren. Jag vet inte om det här är vanligt när man ammar eller ett behov jag skapat själv. Just nu gillar jag Tarragona och Ritter Sport med hela hasselnötter. Förra veckan blev jag så sugen att jag gjorde chokladbollar. Dom räckte i några dagar sen var det slut.

Ture är nöjd. Han får ju oboy.

2 comments:

Mrs Bear said...

mina aeros ligger risigt till alttsa...

Stora Morran said...

he he nope dom ligger fortfarande orörda. HAr köpt hem annan choklad!