Friday, October 15, 2010

Hemma

Idag verkar det vara kallt ute för det är lite kallt inne i lägenheten. Det var dunderkallt igår när jag åkte till mamma på middag. Ture och jag fick trattkantarellsoppa och ostmacka. En skvätt rödvin fick jag också. Höstigt och fint. När vi kom hem hämtade Jeppe upp alla mössor och vantar från källaren. Det behövs verkligen.

Igår var jag besviken över att det inte blev nåt Göteborg men idag känns det ganska bra. Det ska bli skönt att bara vara hemma och ladda batterierna lite och mysa alla tre. I eftermiddag ska Ture och jag gå ut och fika och köpa lite god mat till kvällen. En krabba, lite ost och kanske ingredienserna till en äppelpaj. Sen blir det lite idol, lite modern family eller kanske en film.

Snart blir det lite lunch med lite pesto som jag köpte på Cajsa Warg igår. 

Mys!

No comments: