Monday, July 26, 2010

Eftermiddag med Edvin

Idag hade Jeppe namnsdag. Jag masade mig upp ur sängen kl 08.30 för att göra frukost på sängen. Han var så klart upp före mig men då fick han gå tillbaka till sängen och sova räv. Rätt ska vara rätt. Han fick en digitalklocka i guld av mig med miniräknare på. Han verkade nöjd med den.

Vi spenderade eftermiddagen med Tette och Edvin. Äntligen fick vi träffa det lilla livet. Han var mycket söt. Han sov fint på min Ture-mage. Det såg roligt ut. Ture och Edvin kommer att bli tvingade att bli kompisar. Dom har liksom inget val. Även om dom inte kommer gilla det så kommer dom få spendera mycket tid ihop. Det kommer bara vara 5 veckor emellan dom om allt går bra den 5 aug.

Tette såg fräsch, brun, smal och utvilad ut. Hon fick det att verka enkelt med bebis. Jag hoppas att jag kommer vara i lika god form som hon efter 4 veckor.

Längtar.

2 comments:

Rebecca said...

Jo en gördel skulle man ha! Vet du var det finns? Som inte kostar 1000 spänn?

Anonymous said...

Det är klart att det kommer att gå bra! 5 augusti, det är ju snart! Typ jättesnart!

Grattis till att få snart uppleva det finaste man kan få! Föräldraskapet slår alla kickar man kan tänka sig.