Saturday, July 24, 2010

Baka baka liten kaka.....

Nu är vi hemma igen och mellanlandar. Ture ska ha sin babyshower imorgon. Just nu bakar jag morotskaka. Jag måste springa och sätta mig i mellan annars svullnar mina fötter upp så väldigt. Jag är nog den enda i Sverige som älskar att det regnar nu. Eller i of sig jag har nog några anhängare. Det har ju varit så rackarns varmt.

Ikväll blir det middag hos Jeppes kompisar P och S. Det blir 3 gravida par. Undra vad vi kommer att prata om. Jag är så först och störst.

4 comments:

Caroline said...

Jag ÄLSKAR regn!! jag gör verkligen det, jag är en av de få människor som hellre åker till ett kallt och regnit land och går på museum än att ligga på stranden och dö av värmeslag, även om jag självklart gör det oxå :)

Caroline said...

Jag ÄLSKAR regn!! jag gör verkligen det, jag är en av de få människor som hellre åker till ett kallt och regnit land och går på museum än att ligga på stranden och dö av värmeslag, även om jag självklart gör det oxå :)

Mia Bergman said...

Jag tycker att ni är rackarns aktiva för att vara så här på slutet, jag är imponerad att du orkar! Regn är sååå skönt, särskilt för dig och alla andra höggravida:-)

Stora Morran said...

Carro: Nice med lite svalka :-)

Mia: Ja jag vet vi ångar på som tokar. Vi har inte vett att ta det lite piano....