Thursday, July 15, 2010

Bara 4 veckor kvar..... om jag har tur

Idag är det exakt 4 veckor kvar tills beräknat förlossningsdatum för Ture om han nu väljer att komma ut naturligt. Idag känner jag mig riktigt orörlig och varm. Jag ligger i soffan som en pascha och mutar lilla Wilmur att fläkta mig med en handfläkt. Hon får en krona då och då. Det är hon nöjd med. Hon är 12 kronor ifrån att ha en röding i plånboken. Allt har hon dock inte fått från mig, vill jag tilllägga. Hon har åkt på turné och blivit grattad i förskott på födelsedagen.

Min brorsa och Jeppen bygger altan. Verkar väldigt svettigt. Själv håller jag mig inomhus. De senaste dagarna har jag fått riktiga foglossningar. Det gör ont så fort jag suttit still och ska upp och resa mig. Magen är rekordstor och jag är lite uppgiven idag faktiskt. Börjar bli riktigt sugen på att få tillbaka min gamla kropp igen.

3 comments:

enyst said...

Kom igen tjejen, upp med hakan!

kram
Eva

Sofi said...

Jag känner två som har samma datum som dig då, spännande! Själv fick jag en den 12 aug förra året...

Minns hur svettigt det var sista tiden, jag låg mest i hängmattan. Ibland välte jag mig ur den och gick på toa. Typ.

Stora Morran said...

enyst: sanks

Sofi: JAså crazy med 2 med samma datum. Du får uppdatera mig om hur det går för dom.