Friday, November 09, 2007

TGIF

Jag har ju glömt och berätta om baletten i onsdags. Det var hur fint som helst. Jag gillade det första verket Castrati bäst. Vältränade män i nästin till genomskinlig trikå. Man såg varenda sena.

Igår var jag och Mamma och åt indiskt på Samrat. Tres nice. Jag blev som vanligt alldeles för mätt. Att jag aldrig kan hejda mig. Mamma tyckte det var så gott att hon bad om doggy-bag.

Ikväll blir det bankett med firman på Berns. Först blir det någon förfest där jag typ känner en person. Oh well, jag får koppla på charmen och mingla omkring som en vessla och sondera terrängen bland potentiella span. Jag har dock haft en del office romances i mina dar och sånt där kan bli lite knöligt och bör undvikas. Får försöka lägga band på mig själv. Jag missar dock bokklubben. Känns tråkigt men någon gång måste ju även "The founder" få dispans och gå på annat.

På söndag ska jag och pappa ut till Hässelby och fira födelsedag för en 15 åring. Det är min kusins dotter som fyller år. Mitt uppdrag är att köpa present. Puh! Inte det lättaste men nu har jag kommit på ett bra förslag; Presentkort på Make Up Store. Hon gillar tydligen smink.

Så får det bli. Mamma tyckte att jag skulle köpa Cavalli underkläderna till henne. Fatta själva att få sexiga underkläder på sin 15 års dag inför hela sin släkt. Det måste vara höjden av pinsamma grejer man skulle kunna behöva gå igenom.

Jag får hjärtklappning bara jag tänker på det.

No comments: