Monday, November 26, 2007

Leo

Vi var och såg Josef Fares nya film Leo igår. Vår gamla gymnasiekompis, Sara är med i den. Det var kul att se henne där. Annars vet jag inte riktigt vad jag tyckte. Man fick ont i magen efter typ 5 minuter in i filmen och sen höll det i sig tills det var slut. Jag kom på att Josef Fares är ganska snygg, dock är han ingen skådespelare. Jag förstår att det blir billigt om man spelar en roll själv och tar in lite polare och sin farsa men det beror på vad man vill uppnå. Ska det bli bra eller vill man ha kul på jobbet? Han borde ha haft självinsikten att han inte borde ha spelat själv.

Efter filmen åt vi "sån där modern mexikansk mat" hemma hos Tette och Ax och kollade på youtubeklipp med Galenskaparna. Därefter åkte jag en sväng till Norr Mälarstrand. Fick skjuts hem i morse för att svida om och hämta lite smink. Sen skjuts till jobbet.

Han är faktiskt himla snäll.

3 comments:

Blancaflor said...

Vem är snäll? /Nyfiken i en strut

Stora Morran said...

Nyfiken i en strut: Ja samma gamla H.

Blancaflor said...

Hihihi! Det var det jag misstänkte :)