Friday, November 23, 2007

Fredag hela veckan lång....

Så äntligen freitag igen. Ikväll ska jag verkligen försöka ha en myskväll. Jag ska äta nåt gott kanske dricka ett glas vin och titta på Idol. Inget mer avancerat. Helst skulle jag inte vilja göra det ensam men det kommer ändå bli gos. Imorgon ska jag börja min dag med en lång promenad (om det inte slaskar) och därefter en liten tripp till Soliarieöarna (jag vet att det är farligt men det kan vara farligt att vara genomskinlig också).

Men först ska jag shoppa. Jag fick dubbel lön idag. Jihow! 10 laxar ska jag investera i aktier. Lite annat ska användas till att betala datorn osv. Sen ska jag shoppa kläder. Oj oj oj! Det kommer bli ett eldorado. Visakortet kommer att glöda. Jag behöver kavajer, koftor och vardagskläder som jag kan ha på jobbet.

Innan dagen är slut ska mitt team få smaka på brownie med glass och hallon. Hoppas de blir nöjda.

2 comments:

Anonymous said...

Haha! Freudiansk felskrivning? Brownies med glas användes med fördel på onda kollegor.

Stora Morran said...

Sorry I fix. Dom är inte onda mina kollegor. Jag vill dom inget illa.