Monday, November 05, 2007

Måndag hela veckan....

Min helg har varit ganska bra. Jag säger "ganska" med reservation för viss turbulens. Den började bra med min ledig dag där på fredagen. På kvällen gick vi ut och åt på ett nytt ställe i Hornstull. Gott, men efter två glas vin höll hela sällskapet på att somna i tallriken. Jag och Carro drog oss hem och såg uppföljning på Idol. Äntligen åkte Tönt-Sam ut. Nu får det verkligen rensas en hel del bland alla nörd-killar. Ut med Mathias och Andreas. Hej då!

På lördagen möttes vi av ett snöklätt tak utanför fönstret. Jag tog bild och mms:a ut den till mina kontakter i övriga landet. Fick skräckblandade återkopplingar.

Annars gick vi mest och drog där på lördagen. Vi gick lite på stan, fikade lite på Mojo. På kvällen blev lite fest på St Eriksplan. Sen blev det ett onödigt stopp på Tranan som ledde till en viss urflippning från min sida. Inte bra. Jag, Tette och Ax drog vidare till Riche och mötte upp dom andra. Det blev inget Spybar denna helg.

Igår tjurade jag ihop. Först var det planerat ett IKEA besök sen blev inte det av. Då hade vi planerat att åka till Fisketorpet och äta brunch men det hände inte heller. Istället stannade jag hemma och åt frukost i sängen, gick på några visningar, fikade med Produktionsledaren, åt pizza. Fick oväntat besök.

Det var kul i alla fall.

No comments: