Monday, November 26, 2007

Sugen?

Okej Mamma och Pappa ni kan sluta läsa här.

I lördags satt jag och AM hemma hos mig och drack lite bubbel och hade det allmänt trevligt. Klockan var ca 20.42 varpå det piper i AM´s nalle. Hon skiner upp när hon ser vem det är ifrån. Hon klickar fram sms:et och hennes ansiktet förvrids till uttryck av chock och skräck. Hon kastar ifrån sig mobben och skriker till. Jag plockar upp den och läser sms:et. Det står;

Min SALAMI är MOGEN för att ätas nu. SUGEN?

Så himla roligt tycker jag. AM är helt chockskadad. Och säger saker som att "Vilka dårar det finns där ute", " Vad tror han" och "Det var synd, han som verkade så mysig".

Jag försöker att lugna ner henne genom att säga att han säkert leker någon form av lek eller att det är nåt skoj på gång för om han skriver det här på riktigt så kan han ingenting om tjejer.

Mycket riktigt, några minuter senare kommer det ett ursäktande sms. Han var på en grisig Herrmiddag och någon hade fått tag i hans telefon och spelat honom ett spratt.

Whatever.

Nu kommer jag alltid kalla honom för "Salamin".

2 comments:

Blame it on the stones said...

HAHAHA! Jag garvar läppen av mig. Mest för att jag kan se AM framför mig! Sjukt kul.

Stora Morran said...

Hon var inte sig lik på hela kvällen. Mycket roligt!