Friday, November 02, 2007

Ledig!

Nämen vilken skön dag jag har haft! Jag började min anställning med ledighet kan man säga. Halvdag blir heldag inom bankvärlden. Tres nice!

Jag gick upp tidigt imorse och kollade på Nyhetsmorgon. Jag åt frulle och därefter begav jag mig ut på en stärkande powerwalk som avslutandes men en solning. Jag kom hem duschade, kokade gott starkt kaffe och tittade på Malou "efter tio" samt bläddrade igenom mina inredningsmagasin och sonderade terrängen bland helgens lägenhetsvisningar. Jag var på personlig rådgivning igår på min nya bank. Mycket bra förmåner för personal. Han trugade på mig fler kreditkort än jag kan hantera. Jag har en inbyggd rädsla för sånt. Jag rädd att jag ska spåra när som helst och så blir det "Lyxfällan" för hela slanten.

Jag gjorde mig i ordning och mötte upp min goda vän Janice på Vurma, Gästrikegatan för en nyttig lunch. Snart kommer min gamla goda vän Orrac (Carro baklänges) upp till bebodda trakter och för att fira helg tillsammans med oss. Vi ska börja på en utförsäljning i Hornstull och därefter hoppas vi alla på en lugn fredagkväll med lite hämtmat och Idol men det kan sluta var som helst om man inte passar sig.

2 comments:

Anonymous said...

jag ville bara saga att jag ar i Thailand, men jag laser din blogg anda. Sjukt. Nu ska jag hoppa ner i poolen. Det regnar, men anda...

Stora Morran said...

Nice! Vem är du? Ha det så mysigt!