Thursday, November 29, 2007

Go West!!!

Imorgon bär det av till Sveriges baksida; Götlaborg (Jag skriver bara så för att reta min bror). Jag längtar efter att få träffa mitt rödhåriga, yrväder till brorsdotter och brodern och svägerskan också så klart.

Annars blir det häng med vår gamla gymnasiekompis H som har hängt "på den andra sidan" i många år nu.

Carro kommer och hämtar mig, Janice och AM tidigt imorgon bitti och sen styr vi kosan västerut. Ingen GPS behövs, vi kör efter fisklukten.



Nemas problemas.



Först tandläkaren bara.

4 comments:

Bitter said...

Jaaaa, en drink på Söder vore sweet!!!

Blancaflor said...

Ah, jag far hemlängtan av din fina bild.
Fisklukt? Hrmpf :(

Stora Morran said...

Bitter: jaghör av mig i veckan.

Blanca: okej det luktar inte på riktigt.

Bitter said...

Sweet. We hörs!
Hälsa hometown!!